1e week thailand! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu 1e week thailand! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu

1e week thailand!

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Januari 2015 | Thailand, Singburi

Hi allemaal,

Ik heb al weer bijna mijn eerste week van mijn reis erop zitten! Bizar dat ik dit nu schrijf in 33 graden en dit voor de komende maanden mijn leven is!
De vlucht richting Bangkok zaterdag was niet bepaald relaxt te noemen ( veel vertraging, op andere vlucht geplaatst, zo veel turbelentie dat we niks konden eten of drinken en geen minuut geslapen), maar zodra ik opsteeg was het wel heel gaaf gevoel dat je na een paar maanden zo hard werken envoorbereiden het nu eindelijk gaat beginnen.
Toen ik op Bangkok airport aankwam ontmoette ik al een paar mensen bij van de 25 met wie ik deze eerste week gedaan heb.2 duitse meisjes en 4 engelsen. Latef zouden daar nog Noren, nederlanders, een belg, een amerikaan, luxenburgse en chinezen bijkomen. Een onwijs gemeleerde groep dus wat na een week ook echt een hechte groep vormt!

Mijn bedje voor de komende 3 weken was wel even slikken; een matras wat vooral bestaat uit harde veren en een ijskoude douche, maar alles went zullen we maar zeggen haha!
De eerste week stond in het teken van de Siam Culture wat mij bracht naar diverse tempels( nog nooit zo veel wensen mogen doen in 1 week), Verschillede thaise restaurants, kookles, float market, monkey's( doodenge beesten..!), monumenten, olifanten en nog zo veel meer. En natuurlihk de Thaise pub;)!

Het was de eerste week echt wennen dat dit het komende half jaar mijn leven is en ik iedereen echt een tijdje moet missen, maar je krijgt er ook zo veel voor terug.

Zondag ga ik met de 3 Nederlandse meiden en 2 engelsen meiden 14 uur rijden om een week olifanten te verzorgen in Noord-thailand! Heel benieuwdhoe het daar is, want qua natuur is het hier niet zo mooi. Nogal vies en gewoon niet zo mooi!

Ik zal mijn 3e week een week gaan thai boksen a la 6 uur per dag. Wat zalnio sterk worden.. haha
Daarna reis ik door naar Koh Tao waar ik vooral ga stappen en op het strand liggen en ik heb gepland om daar 1,5 dag te gaan klimmen. Daarma reis ik al weer door naar Bangkok waar mijn moeder 2 dagen later ook heenkomt voor een maand noord-thailand en Laos. Prima 2 maandem in het vooruitzicht dus!!

Ik ga proberen wekelijks een blog te plaatsen, we will see!

Liefs!

  • 16 Januari 2015 - 11:37

    Lisanne Versteegen:

    Wat leuk om je eerste reisverslag te lezen! Geniet volop van alles wat je doet! Liefs!

  • 16 Januari 2015 - 12:42

    Marieke:

    Leuk Iris om je zo te kunnen volgen. Veel plezier en geniet van alles wat op je pad komt.

  • 16 Januari 2015 - 14:33

    Hannah:

    Geniet er van lieverd! Xxx

  • 17 Januari 2015 - 11:20

    Karin:

    Dikke kussen xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2015

Laos

10 Februari 2015

First Month

25 Januari 2015

2e week alweer voorbij!!

16 Januari 2015

1e week thailand!
Iris

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 1758

Voorgaande reizen:

31 December 2014 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: